مصاحبه آرشیو خبر ها
با تیمی عصبانی مواجه خواهیم شد ، نباید از خودراضی باشیم!

با تیمی عصبانی مواجه خواهیم شد ، نباید از خودراضی باشیم!

ماسیمیلیانو آلگری به بازیکنان هشدار داد که نمی توانند برابر میلان در سوپرکاپ ایتالیا از خود راضی باشند. اولین جام داخلی این فصل فردا در دوحه به رقابت گذاشته می شود و مربی از بازیکنانش انتظار یک نمایش متعهدانه را دارد. آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:

 

می دانیم که این بازی چقدر مهم است. میلان یک روز دیرتر آمد، اما از سوی دیگر ما با تیمی بسیار عصبانی مواجه خواهیم شد که همانند ما می خواهد جامی مهم را به خانه بیاورد. ما از دوره ای مثبت در لیگ می آییم و این خطر وجود دارد که با کمی خودخوشنودی با این بازی مواجه شوند، اما نمی توانیم اجازه دهیم چنین اتفاقی بیفتد، چرا که این اولین جام فصل است که می توانیم ببریمش و ما آن را جزء یکی از اهدافمان قرار داده ایم. تا اینجا بچه ها در کسب اهداف بسیار خوب بوده اند، ما در کریسمس در صدر جدول لیگ هستیم و در گروهمان در لیگ قهرمانان هم اول شده ایم. فردا ما هیچ فرصتی برای جبران نداریم، پس اگر می خواهیم با جام به خانه برگردیم باید با رویکردی درستی با بازی مواجه شویم.

 

آلگری ادامه داد:

 

فکر می کنم فروتنی مهم ترین نکته باشد چرا که با احترام به حریف بهترین عملکردتان را ارائه می دهید و بالاتر از میانگین عملکردتان به نمایش خواهد گذاشت. برای بردن بازی ها، به خصوص فینال ها و تک بازی ها باید تمام این موارد را به علاوه ی موارد تاکتیکی و تکنیکی داشته باشید. باید خوب بازی کنید. نیاز به گفتن نیست که یوونتوس و میلان هموازه بازی ای بوده که تیم ها برابر بوده اند، این در لیگ سال های اخیر و نیز در طول تاریخ ثابت شده است. بازی ها همیشه 2‐1 یا 1‐0 بوده، بسیار متعادل. ما در بازی اخر برابر میلان دچار اشتباه شدیم، در بازی های قبلی بردیم، اما چه از نظر نتیجه و چه بازی تسلط نداشته ایم. به همین دلیل بازی فردا بسیار پیچیده خواهد بود. بازی ساده وجود ندارد، بازی فردا فینال است و فینال ها تک بازی هستند، هر اتفاقی می تواند بیفتد.

 

مکس افزود:

 

میلاد در آغاز فصل کاری های فوق العاده ای انجام داده است که هیچ کس انتظارش را نداشت. آنها بازیکنان جوان ایتالیایی زیادی دارند و آینده ای بزرگ در انتظارشان است، و با اشتیاق جوانی می توانند با بی خیالی بازی کنند. چه خوب و چه بد، ما کمی از آنها پیرتر هستیم، اما خوشبختانه ما جسارت و اشتیاق جوانی را حفظ کرده ایم.

 

از آلگری در مورد سیستم بازی سوال کردند، همچنین از او در مورد وضعیت استفان لیختشتاینر پرسیده شد:

 

من ایده ای در ذهن دارم اما 24 ساعت تا بازی باقی مانده است، هفت روز است که لیختشتاینر و پیانیچ به خاطر ضربدیدگی برابر رم مشکل دارند. در این مدت آن ها بهتر شده اند و از امروز تا فردا و به طور قطع فردا صبح من برای تیمی که قرار است فردا صبح به زمین بفرستم تصمیم خواهم گرفت، این را در نظر دارم که ممکن است مجبور باشیم 120 دقیقه بازی کنیم. پائولو دیبالا؟ فردا تصمیم خواهم گرفت، هر 3 نفر (دیبالا، مانژوکیچ و ایگوایین) ‌ می توانند با هم بازی کنندیا اینکه تنها دو تای آنها بازی کند. باید تصمیم بگیرم و ارزیابی کنم که آیا پیانیچ بازی خواهد کرد یا نه.

 

آلگری در واقع آخرین مربی است که توانسته با روسونری موافق به فتح جام شود، او در سال 2011 سوپرکاپ را برد.

 

این هم یک دلیل دیگر که برای بازی فردا به بهترین شکل ممکن آماده شویم. فردا باید به شکل مناسب بازی کنیم، چرا که از هر لحاظ بازی سختی خواهد بود. آن سال فکر نمی کرد که ( آن جام می تواند آخرین جام باشد) چرا که مربی میلان بودم و می خواستم به برنده شدن ادامه دهم. بعد اوضاع تغییر کرد و حالا خوشحالم که در یوونتوس هستم به خصوص با توجه به چیزهایی که در دو سال اخیر برنده شده ایم … من از بازیکنان متشکرم، و امیدوارم که بچه ها فردا جام دیگری به ارمغان بیاورند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: